Gwarancja Ienryida

Ôůá. Zwrot bez podania przyczyny Wszelkie koszty powsta┼ée w zwi─ůzku ze zwrotem towaru bez podania przyczyny pokrywa Klient. Wymagania: zwr├│cony towar nie mo┼╝e mie─ç wp┼éywu na normaln─ů sprzeda┼╝ wt├│rn─ů, nale┼╝y zachowa─ç produkt w stanie nienaruszonym, a tak┼╝e integralno┼Ť─ç opakowania itp. Je┼Ťli zwr├│cony towar ma wp┼éyw na normaln─ů sprzeda┼╝ wt├│rn─ů (je┼Ťli towar mo┼╝e by─ç sprzedawany wy┼é─ůcznie jako towar u┼╝ywany ) z przyczyn le┼╝─ůcych po stronie klienta nasza firma nie przyjmuje zwrot├│w bez usprawiedliwienia.

Ôůí. Uszkodzenia w dniu dostawy Gdy klient otrzyma produkt, po otwarciu opakowania i stwierdzeniu, ┼╝e produkt jest uszkodzony lub dzia┼éa nieprawid┼éowo, prosimy o przes┼éanie opinii naszej firmie w ci─ůgu 7 dni od otrzymania towaru (czas zale┼╝ny jest od faktycznego czasu dostawy logistycznej). Dost─Öpne s─ů 3 rodzaje rozwi─ůza┼ä. A) Cz─Ö┼Ťci zamienne: Je┼Ťli rozwi─ůzanie problemu wymaga jedynie cz─Ö┼Ťci zamiennych, nasza firma zapewni bezp┼éatne cz─Ö┼Ťci i poniesie koszty logistyki. B) Zwrot i zwrot pieni─Ödzy: Je┼Ťli produkt w og├│le nie dzia┼éa, nasza firma dostarczy klientowi etykiet─Ö zwrotn─ů. Po otrzymaniu zwrotu i jego potwierdzeniu zapewnimy klientowi zwrot pieni─Ödzy (z czego nie zostan─ů zwr├│cone koszty przesy┼éki wynikaj─ůce z pierwszej wysy┼éki) C) Wymiana nowego produktu: Je┼╝eli Klient b─Ödzie chcia┼é wymieni─ç produkt na nowy , dostarczymy klientowi etykiet─Ö przesy┼éki zwrotnej. Po otrzymaniu zwrotu i jego potwierdzeniu (brak uszkodze┼ä ludzkich i kompletne wyposa┼╝enie) dostarczymy klientowi nowy towar. Problemy posprzeda┼╝owe trwaj─ůce d┼éu┼╝ej ni┼╝ 7 dni nie b─Öd─ů uznawane za ÔÇ×uszkodzone w momencie dostawyÔÇŁ. Takie przypadki b─Öd─ů traktowane jako normalne problemy zwi─ůzane z jako┼Ťci─ů w ramach obs┼éugi posprzeda┼╝nej.

Ôůó. Problemy z jako┼Ťci─ů: (uszkodzenia inne ni┼╝ ludzkie) (1) Klient otrzymuje towar d┼éu┼╝ej ni┼╝ 7 dni, ale w ci─ůgu 6 miesi─Öcy. Je┼Ťli w tym okresie wyst─ůpi─ů problemy z jako┼Ťci─ů produktu, klienci mog─ů odes┼éa─ç produkt do naszego magazynu w celu naprawy, nasza firma zapewnia bezp┼éatne cz─Ö┼Ťci i bezp┼éatn─ů napraw─Ö. Koszty logistyczne odes┼éania produktu do magazynu ponosi Klient. Po naprawie produktu koszt przesy┼éki zwrotnej produktu do Klienta ponosi nasza firma. W tym okresie, w przypadku problem├│w z jako┼Ťci─ů produktu, je┼Ťli wystarczy wys┼éa─ç klientom akcesoria w celu wymiany, nasza firma zapewnia bezp┼éatne akcesoria i wskaz├│wki wideo, klienci musz─ů ponie┼Ť─ç odpowiednie koszty logistyki. (2) Klient otrzymuje towar d┼éu┼╝ej ni┼╝ 6 miesi─Öcy, ale w okresie 1 roku gwarancji (Uwaga: Gwarancja na akumulator wynosi 6 miesi─Öcy, a na ┼éadowark─Ö 3 miesi─ůce. Na cz─Ö┼Ťci plastikowe nie udziela si─Ö gwarancji, z wyj─ůtkiem przypadku uszkodzenia po przybyciu.) Je┼Ťli produkt ma problemy z jako┼Ťci─ů, klient mo┼╝e odes┼éa─ç produkt do naszego magazynu w celu naprawy, zapewniamy bezp┼éatne cz─Ö┼Ťci i bezp┼éatn─ů napraw─Ö. Klient ponosi odpowiednie koszty logistyki. W tym okresie, w przypadku problem├│w z jako┼Ťci─ů produktu, je┼Ťli wystarczy wys┼éa─ç cz─Ö┼Ťci do klient├│w w celu wymiany, zapewnimy bezp┼éatne cz─Ö┼Ťci i wskaz├│wki wideo, klient musi ponie┼Ť─ç odpowiednie koszty logistyki. (3) Klient otrzymuje towar na okres d┼éu┼╝szy ni┼╝ 1 rok gwarancji. Nasza firma zapewnia p┼éatn─ů obs┼éug─Ö posprzeda┼╝n─ů przez ca┼ée ┼╝ycie. Klient musi zap┼éaci─ç odpowiednie akcesoria i koszty konserwacji oraz ponosi wszystkie koszty logistyki.

Ôůú. Wskaz├│wki techniczne po sprzeda┼╝y Je┼Ťli klienci napotkaj─ů problemy posprzeda┼╝owe i potrzebuj─ů naszej pomocy technicznej, aby okre┼Ťli─ç problem i szybciej go rozwi─ůza─ç, popro┼Ť klienta o nakr─Öcenie kr├│tkiego filmu na temat konkretnego problemu i za┼é─ůczenie kr├│tkiego opisu tekstowego oryginalne informacje o zam├│wieniu do naszej firmy. Po otrzymaniu od klienta filmu i opisu tekstowego nasz personel techniczny przedstawi rozwi─ůzanie w ci─ůgu 1-2 dni roboczych.

V. Problemy niejako┼Ťciowe Je┼╝eli awaria jest spowodowana problemami niejako┼Ťciowymi, nawet w okresie gwarancyjnym, nasza firma odpowiada jedynie za ┼Ťwiadczenie us┼éug posprzeda┼╝owych, ale nie ponosi ┼╝adnych koszt├│w z tym zwi─ůzanych. A) D┼éugotrwa┼ée u┼╝ytkowanie w deszczu lub zanurzenie w wodzie i innych rodzajach wody spowodowa┼éo uszkodzenie akumulatora, uszkodzenie instrumentu, uszkodzenie z┼é─ůcza kabla po┼é─ůczeniowego itp. B) Na przyk┼éad przeci─ů┼╝enie ci─Ö┼╝arem, d┼éuga wspinaczka lub d┼éugi czas jazda po wyboistych drogach itp. skutkuj─ůca awari─ů. C) Je┼Ťli u┼╝ytkownik nie b─Ödzie ┼Ťci┼Ťle przestrzega┼é wskaz├│wek zawartych w instrukcji obs┼éugi, u┼╝ytkowania, konserwacji itp. D) Je┼Ťli u┼╝ytkownik nie potwierdzi upowa┼╝nienia naszej firmy do prywatnych modyfikacji, modyfikacji wygl─ůdu produktu, funkcji itp. ., co ko┼äczy si─Ö niepowodzeniem. E) E) Je┼Ťli u┼╝ytkownik przechowuje lub u┼╝ywa produktu w niew┼éa┼Ťciwym ┼Ťrodowisku, powoduj─ůc przypadkowe uszkodzenia itp., co skutkuje awari─ů. F) Je┼Ťli u┼╝ytkownik nie zastosuje si─Ö do lokalnych przepis├│w i regulacji, mog─ů wyst─ůpi─ç r├│┼╝ne wypadki niezgodne z warunkami gwarancji.

ÔůŽ. Metoda zwrotu: klienci musz─ů znale┼║─ç w┼éasn─ů lokaln─ů logistyk─Ö, aby wr├│ci─ç do magazynu. Po odczekaniu, a┼╝ nasz magazyn potwierdzi odbi├│r i kontrol─Ö, przyst─ůpimy do dalszego przetwarzania.

Ôůž. Ostateczne prawo do interpretacji niniejszych warunk├│w nale┼╝y do naszej firmy. W przypadku sporu w trakcie obowi─ůzywania umowy kupuj─ůcy i sprzedaj─ůcy b─Öd─ů negocjowa─ç i rozstrzyga─ç umow─Ö.

Za┼é─ůcznik: Wytyczne dotycz─ůce procesu zwrotu 1. Sk┼éadaj─ůc wniosek o zwrot, Klient powinien poda─ç numer zam├│wienia, numer ┼Ťledzenia logistyki, szczeg├│┼éowe dane adresowe zwrotu oraz przyczyn─Ö zwrotu (je┼╝eli przyczyn─ů zwrotu s─ů problemy z jako┼Ťci─ů produktu, nale┼╝y dostarczy─ç odpowiednie zdj─Öcia lub filmy). Czy przetworzone produkty wymagaj─ů odes┼éania do klienta i inne informacje. 2. Gdy klienci organizuj─ů w┼éasn─ů logistyk─Ö w celu wys┼éania towaru, prosimy o wcze┼Ťniejsze powiadomienie naszej firmy i potwierdzenie przed operacj─ů. Pami─Ötaj, aby pozwoli─ç klientowi na wykonanie unikalnego oznaczenia i naklejenie go na przesy┼ék─Ö. Gdy klient poda numer ┼Ťledzenia logistyki zwrotu i zaznaczy odpowiedni znak na opakowaniu, zr├│b zdj─Öcie i zostaw je. Nasz magazyn potwierdzi odbi├│r towaru za pomoc─ů tego logistycznego numeru ┼Ťledzenia i odpowiednio oznaczonych zdj─Ö─ç paczki, co jest jedynym sposobem potwierdzenia odbioru towaru przez nasz─ů firm─Ö. Je┼Ťli klient nie dostarczy lub poda nieprawid┼éowy numer ┼Ťledzenia logistycznego i zdj─Öcia, nie poniesiemy wszystkich strat z tego powodu spowodowanych. (Uwaga: ta metoda nie obs┼éuguje p┼éatno┼Ťci za pobraniem) 3. Po przybyciu towaru do magazynu system magazynowy dopasuje odpowiednie zam├│wienie zwrotu w systemie zgodnie z numerem ┼Ťledzenia logistyki i unikalnym znakiem na przesy┼éce oraz potwierdzi paragon. Do potwierdzenia przez nasz─ů firm─Ö przeprowadzenia p├│┼║niejszego zwrotu pieni─Ödzy lub naprawy i innych powi─ůzanych spraw.