Informacje o gwarancji Engwe — cykle Pogo

Informacje o gwarancji

Każdy rower elektryczny Engwe jest objęty roczną, kompleksową gwarancją producenta udzielaną pierwszemu właścicielowi, obejmującą wszystkie wady produkcyjne. Jeśli kupiłeś rower, a następnie wysłałeś go do innego kraju, części zostaną wysłane tylko do kraju, do którego rower został pierwotnie wysłany. Firma Engwebikes udziela następującej gwarancji na ten produkt, w tym wszystkie jego poszczególne komponenty, w zakresie wad materiałowych i wykonawczych:

Engwe Ograniczona roczna gwarancja

Elementy rowerowe Engwe, w tym rama, widelce, mostek, kierownica, stery, sztyca, siodełko, hamulce, światła, suport, mechanizm korbowy, pedały, felgi, piasta koła, wolnobieg, kaseta, przerzutka, manetka, silnik, przepustnica, gwarantujemy, że kontroler, wiązka przewodów, wyświetlacz LCD, podpórka, reflektory i osprzęt będą wolne od wad fabrycznych w zakresie materiałów i/lub wykonania przez okres 1 roku od daty pierwotnego zakupu. Zużycie nie jest objęte gwarancją.Gwarantujemy, że akumulatory litowo-jonowe firmy Engwe będą wolne od wad produkcyjnych w zakresie materiałów i/lub wykonania przez okres 1 roku od daty pierwotnego zakupu. Gwarancja na baterię nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych skokami napięcia, użyciem niewłaściwej ładowarki, niewłaściwą konserwacją lub innymi tego typu niewłaściwymi użyciami, normalnym zużyciem lub zalaniem.

Co zrobimy, aby rozwiązać problemy z Twoim rowerem? 

Jeśli komponent zostanie uznany za wadliwy lub uszkodzony bez błędu użytkownika, wydamy część zamienną. Pomożemy Ci w wymianie każdej uszkodzonej części. Wymienimy wszelkie części, które uznamy za uszkodzone podczas transportu. Zapewnimy właścicielowi produkt zamienny, jeśli nie będzie można go naprawić po rozsądnej liczbie prób określonej przez Engwe.

Czego nie zrobimy?

Engwe nie wymieni żadnej części bez uprzedniego obejrzenia zdjęć lub filmu przedstawiającego uszkodzoną część. Drugim właścicielom nie oferujemy usługi gwarancyjnej. Nie wymienimy żadnej części uszkodzonej przez użytkownika.Nie będziemy płacić za żadne usługi stron trzecich ani wymianę części, chyba że uzgodniono to przed naprawą.Nie zapłacimy za wysyłkę zwrotną jakiegokolwiek uszkodzonego lub wadliwego produktu lub komponentu.Engwe nie pokrywa żadnych szkód, które mogą wystąpić podczas transportu, jeśli właściciel skonfiguruje własną opcję wysyłki lub jeśli rower zostanie wysłany za pośrednictwem spedytora lub podobnej usługi.

Warunki gwarancji

Niniejsza gwarancja dotyczy wyłącznie pierwotnego właściciela roweru Engwe. Niniejsza gwarancja jest wyraźnie ograniczona do wymiany wadliwych części według wyłącznego uznania firmy Engwe. Niniejsza gwarancja nie obejmuje żadnych uszkodzeń ani wad wynikających z nieprzestrzegania instrukcji zawartych w instrukcji obsługi, zdarzeń losowych, wypadków, niewłaściwego użycia, zaniedbania, nadużycia, użytku komercyjnego, przeróbek, modyfikacji, nieprawidłowego montażu, zużycia, montażu części lub akcesoria, które nie były pierwotnie przeznaczone lub nie były kompatybilne ze sprzedanym rowerem, błąd operatora, zalanie, ekstremalna jazda, jazda kaskaderska lub niewłaściwa konserwacja uzupełniająca. Tylko w skrajnych przypadkach zostanie wydany cały rower zastępczy. W takich przypadkach może zaistnieć konieczność wysłania oryginalnego roweru do placówki w Engwe w celu sprawdzenia/naprawy przed wysłaniem nowego roweru. Jeśli naprawa będzie możliwa, nie zawsze zostanie wysłany nowy rower. Niniejsza gwarancja nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych ani części ulegających normalnemu zużyciu (opony, dętki, klocki hamulcowe, przewody i obudowy, uchwyty, łańcuch, szprychy). Engwe nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody, awarie lub straty spowodowane nieautoryzowanym serwisem lub użyciem nieautoryzowanych części. Uszkodzenia w transporcie należy zgłosić firmie Engwe w rozsądnym terminie po przybyciu przesyłki. W żadnym wypadku firma Engwe nie będzie ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody bezpośrednie, pośrednie lub wtórne, w tym między innymi odszkodowania za obrażenia ciała, szkody majątkowe lub straty ekonomiczne, niezależnie od tego, czy wynikają z umowy, gwarancji, zaniedbania lub odpowiedzialności za produkt w związku z jej produktami.

Roszczenia

Wszelkie roszczenia wynikające z niniejszej gwarancji należy zgłaszać za pośrednictwem firmy Engwe. Do każdego żądania gwarancyjnego może być wymagany dowód zakupu. Przed złożeniem roszczenia gwarancyjnego sugerujemy skontaktowanie się z naszym zespołem pomocy technicznej pod adresem service@engwe-bikes.com , ponieważ może istnieć proste rozwiązanie dla Twojego problemu. Uzasadnione roszczenia gwarancyjne będą rozpatrywane przez Engwe w ciągu jednego roku od pierwszego zakupu. Roszczenia gwarancyjne można zgłaszać pod adresem service@engwe-bikes.com.

Roszczenia z tytułu szkód w transporcie

NATYCHMIAST sprawdź swój produkt(y) pod kątem uszkodzeń. Roszczenia z tytułu szkód w transporcie są niezwykle wrażliwe na czas. Nie przyjmujemy reklamacji dotyczących uszkodzeń towaru w terminie późniejszym niż 14 dni od otrzymania produktu.Zapisz wszelkie uszkodzenia produktów na liście przewozowym, zanim Ty i kierowca podpiszecie przesyłkę. Zrób zdjęcia wszelkich wykrytych uszkodzeń i o ile to możliwe, opatrz je datą.Zachowaj całe opakowanie i dokumenty do czasu zakończenia procesu kontroli. Zgłoś roszczenia dotyczące uszkodzeń w ciągu 14 dni od dostawy przedstawicielowi obsługi klienta Engwe. Aby uzyskać instrukcje dotyczące zwrotu/wymiany, skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej pod adresem service@engwe-bikes.com.

Obciążenia zwrotne karty kredytowej

Jeśli z jakiegokolwiek powodu obciążenie zwrotne karty kredytowej w dowolnej kwocie będzie stanowić problem w zamówieniu, a klient nadal będzie w posiadaniu produktów objętych wspomnianym zamówieniem, gwarancja zostanie wstrzymana do czasu rozwiązania problemu obciążenia zwrotnego.

R-E-S-P-E-C-T Dowiedz się, co to dla nas oznacza

Jesteśmy dumni z tego, że okazujemy szacunek, życzliwość, cierpliwość, przyjazność i korzystamy z innych przyjemnych terminów, które mogą zmieścić się w tym zestawie, i bardzo ważne jest, aby klienci zwracali te rzeczy naszemu zespołowi. Rozumiemy, że często dzwonisz do obsługi klienta lub wysyłasz e-maile, dzieje się tak dlatego, że coś poszło nie tak lub wystąpił problem (co jest najgorsze!). Rozumiemy również, że często te potencjalne problemy powodują frustrację, a czasem nawet złość, ale NIE będziemy tolerować niegrzecznego/wulgarnego języka wobec naszych pracowników. Jeśli to nastąpi, poinformujemy Cię o tym. Po tym czasie zastrzegamy sobie prawo do odmowy świadczenia usług, zamknięcia kont, zwrotu środków, unieważnienia gwarancji lub anulowania zamówień według własnego uznania. Jeżeli taka decyzja zostanie podjęta, jest ona ostateczna i nie można jej cofnąć.

Prawo właściwe

Niniejsze Warunki świadczenia usług oraz wszelkie odrębne umowy, na mocy których świadczymy Ci Usługi, podlegają prawu brytyjskiemu i będą interpretowane zgodnie z nim.