Skip to content
Call : 019194999  

EUROPE'S LARGEST ONLINE STORE FROM IRELAND

Wish Lists
Cart
0 items

Popular Products

GOGOBEST GF100 Electric City Tricycle Cargo E-bike - Pogo CyclesGOGOBEST GF100 Electric City Tricycle Cargo E-bike - Pogo Cycles
Vendor:GOGOBEST

GOGOBEST GF100 Elektryczny miejski trójkołowy rower towarowy

NAJWAŻNIEJSZE SILNIK BEZSZCZOTKOWY 350 W MAKSYMALNA MOC 350 W Model GF100 jest wyposażony w mocny bezszczotkowy silnik o mocy 350 W, zapewniający dużą prędkość i precyzyjną kontrolę mocy wyjściowej. Silnik elektryczny o mocy 350 W zapewnia wystarczającą moc do wydajnego poruszania się po mieście....
5.676,00 zł
8.734,00 zł
5.676,00 zł
Engwe EP-2 / EP2 Pro (Upgraded Version) Electric Bike preorder - Pogo CyclesEngwe EP-2 / EP2 Pro (Upgraded Version) Electric Bike preorder - Pogo Cycles
Quick Add
Close
Notify me
Notify me
Vendor:ENGWE

Engwe EP2 Pro Electric Bike

Highlights The Bike comes with a Battery and a charger Powerful Motor Fat tire bike with 750W high-speed brushless gear motors and 48V intelligent brushless controller, it can easily assist you to travel at 28mile/h or 45km/h (Electric Mode). 3 Riding Modes and 5...
4.365,00 zł
5.676,00 zł
4.365,00 zł
  • Orange
  • Black Preorder
  • Grey Preorder
Close
Notify me
Notify me
DUOTTS C29 Pro Electric Mountain Bike - Pogo CyclesDUOTTS C29 Pro Electric Mountain Bike - Pogo Cycles
Quick Add
Close
Notify me
Notify me
Vendor:DUOTTS

Elektryczny rower górski DUOTTS C29 29 cali

Najciekawsze Rama ze stopu aluminium Ma wyższą wytrzymałość, odporność na korozję i rdzę oraz zapewnia wytrzymałość każdej części. Moc 750 W Dzięki szybkiemu bezszczotkowemu silnikowi przekładniowemu 48 V i mocy 750 W zapewnia wystarczającą moc, aby osiągnąć prędkość do 50 km/h. 21-biegowa przekładnia Shimano...
From 3.710,00 zł
4.933,00 zł
From 3.710,00 zł
Close
Notify me
Notify me
Cart
0 items

Aktualności

Jak działa silnik roweru elektrycznego

by Pogo Cycles 13 Sep 2022 0 Comments
How e-bike motor works - Pogo Cycles bike to work available

Wprowadzenie:

Prawdopodobnie słyszałeś o rowerach elektrycznych, dwukołowych pojazdach wykorzystujących silnik wspomagający pedałowanie, lub być może je posiadasz. Z biegiem czasu popularność rowerów zasilanych bateryjnie wzrosła (i spadła ich cena). Niemniej jednak budzą one pewne obawy co do dokładnego charakteru działania silnika i jego wpływu na wrażenia z jazdy. Zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy, aby dowiedzieć się jak najwięcej o silnikach oraz ich powiązaniu z rowerem i rowerzystą, badając rozwijający się rynek rowerów elektrycznych.

 

Co potrafią silniki do rowerów elektrycznych:

Silniki elektryczne zasadniczo przekształcają energię elektryczną w energię mechaniczną. Rowery elektryczne mają bezszczotkowe silniki prądu stałego, zwane również silnikami BLDC, które nie wymagają szczotek do modyfikowania kierunku prądu płynącego do silnika, tak jak miało to miejsce w przypadku starszych silników elektrycznych. Ponieważ szczotki zmniejszały wydajność silników i miały tendencję do zużywania się z biegiem czasu, silniki bezszczotkowe stały się standardem od ponad 10 lat.

Po otwarciu silnika BLDC widać wiele kabli owiniętych wokół pierścienia biegunów. Jest to stojan, który zamienia się w elektromagnes, gdy sterownik silnika podaje prąd do przewodów z akumulatora. Widoczny będzie również okrągły rząd magnesów trwałych, wewnątrz lub na zewnątrz stojana. W zależności od typu silnika BLDC orientacja magnesów względem stojana może się różnić, ale wirnik jest zawsze obecny.

Zrozumienie interakcji wirnika i stojana jest niezbędne do zrozumienia działania silników rowerów elektrycznych. Magnesy trwałe wirnika są przyciągane i odpychane przez elektromagnesy na stojanie, gdy prąd przepływa przez nie po okręgu, obracając stojan. Wał jest połączony ze stojanem.

Mała tarcza przymocowana do wału silnika o średnim napędzie wykorzystuje moment obrotowy wytwarzany przez obrót wału, aby pomóc Ci w pedałowaniu. Silniki w piaście nie obracają się; zamiast tego wał służy jako oś. Zamiast tego sam wirnik silnika obraca się, obracając piastę jako całość i wytwarzając moment obrotowy umożliwiający obrót przedniego lub tylnego koła. Rowery FIIDO to jedne z najlepszych rowerów.

 

Jak działa rower z silnikiem elektrycznym z innymi komponentami

Wszystkie rowery elektryczne mają silniki, sterowniki silnika i akumulatory. Silnik wykorzystuje Twoje dane wejściowe do przeniesienia żądanej ilości prądu z akumulatora do silnika, podczas gdy sterowniki zmieniają ilość przepływającej do niego mocy. Wyczucie dystrybucji mocy sprawia, że ​​rower elektryczny jest rowerem elektrycznym.

W rowerach elektrycznych ze wspomaganiem pedałowania można zastosować czujnik prędkości, który steruje wspomaganiem elektrycznym poprzez pomiar rytmu pedałowania rowerzysty, lub czujniki momentu obrotowego, które określają, jaki moment obrotowy przykłada użytkownik na pedały. Przepisy regionalne regulują, gdzie można, a gdzie nie można używać rowerów elektrycznych z przepustnicami, jednak niektóre z nich je posiadają, dzięki czemu można korzystać z silnika bez pedałowania.

 

Różne formy silników

Silniki, które można znaleźć we współczesnych rowerach elektrycznych, występują w trzech głównych odmianach. W skuterach elektrycznych wspornik dolny jest zwykle umieszczany tam, gdzie montowane są silniki o średnim napędzie. W rowerach elektrycznych napędzanych piastą stosowane są dwa różne typy silników w piaście, które mogą mieć silniki w przedniej lub tylnej piaście.

Poza łożyskami silniki z piastą z napędem bezpośrednim nie mają żadnych ruchomych części. Oś, która jest przymocowana do haka ramy, po prostu obraca się wokół silnika. Wyjściowy moment obrotowy silników z piastą napędzanych przekładnią planetarną zwiększa się poprzez zmniejszenie prędkości obrotowej silnika. Sprawdź schemat dojazdu rowerem do pracy

 

Opis niektórych typów silników:

  • Silniki z przekładniami

Jedyna różnica między motoreduktorami a silnikami z napędem bezpośrednim polega na tym, że motoreduktory mają silnik elektryczny, który wiruje ze znacznie większą prędkością wewnątrz piasty. Piasta obraca się wolniej dzięki systemowi przekładni planetarnych połączonych z nią za pomocą wału silnika. Dzięki tej technice wytwarzany jest większy moment obrotowy, ale mniejsza prędkość maksymalna.

 

  • Silniki cierne

W porównaniu z nowoczesnymi silnikami w piastach i układami napędu środkowego, rowery elektryczne z napędem ciernym wydają się przestarzałe, ale tania konstrukcja ma zalety dla rowerzystów, którzy chcą zmodernizować konwencjonalny rower przy niewielkim wysiłku. Małe koło dotykające opony napędzane jest przykręcanym silnikiem, który często znajduje się nad wspornikami siodełka lub pod dolnymi rurami tylnymi, chociaż niektóre zestawy montuje się do mocowania hamulca na widelcu. Jedziesz do przodu, gdy opona obraca się pod wpływem koła silnika. Zestawy można po prostu wymieniać na rowery, co jest zaletą, biorąc pod uwagę, że tarcie powoduje większe zużycie opon.

 

Istnieją cztery główne kategorie sposobu przekazywania mocy przez silnik roweru elektrycznego na koło.

  1. Napęd silnika w piaście
  2. Napęd cierny
  3. Napęd środkowy
  4. Napęd po lewej stronie.

Silnik służy w napędzie ciernym do pocierania opony, popychając ją poprzez tarcie. Jak można się spodziewać, ta technika może nie zadziałać, jeśli na oponie znajduje się woda lub błoto. Napęd środkowy opisuje rower z silnikiem umieszczonym pośrodku, blisko pedałów. Silnik jest następnie podłączany do pedałów, pomagając kierowcy w pociąganiu łańcucha roweru. Napędy środkowe spisują się znakomicie, gdy kierowca wybierze odpowiedni bieg.

Pogo Cycles Electric Bikes

Electric bikes, or e-bikes, offer numerous benefits that make them an increasingly popular mode of transportation. We provide an eco-friendly alternative to cars, reducing carbon emissions and promoting cleaner air. E-bikes also offer a cost-effective solution for commuting, as they require less maintenance and no fuel compared to traditional vehicles. Additionally, we provide cycling accessible to a broader range of people, including those who may find conventional biking physically challenging, by providing an extra boost from the electric motor. This can lead to improved physical fitness, reduced traffic congestion, and more enjoyable and efficient travel.

Life is better on two wheels, especially when they're electric.
Prev Post
Next Post

Leave a comment

Please note, comments need to be approved before they are published.

Thanks for subscribing!

This email has been registered!

Shop the look

Choose Options

Edit Option
Back In Stock Notification

Choose Options

this is just a warning
Login
Shopping Cart
0 items

Before you leave...

Get the lowest prices on bikes in the market, only from us!

Enter the code below at checkout to get 1 percent OFF on your first order

Use Code EBIKEONE


Get your bike with easy installments using Klarna!

Continue Shopping
Recommended3