Informacje o gwarancji ADO

Poniższa ograniczona gwarancja dotyczy wszystkich obecnych rowerów ADO wyprodukowanych od 2021 roku.

OGRANICZONA GWARANCJA 

Ⅰ)Dożywotnia pomoc techniczna

Marka ADO zobowiązuje się do zapewnienia użytkownikom ADO dożywotniej obsługi technicznej. W razie potrzeby prosimy o kontakt z nami.

Ⅱ)Bezpłatna usługa konserwacji

ADO gwarantuje pierwotnemu właścicielowi, że tylko rama, sztywny widelec lub oryginalne części składowe każdego nowego roweru elektrycznego ADO i roweru będą wolne od wad materiałowych i wykonawczych przez następujący określony okres:

Części

Czas gwarancji

Polityka gwarancji

Części konstrukcyjne

(1) Ramka

10 lat

1. Bezpłatne dostarczenie części zamiennych i wideo naprawy;

2. Klienci mogą również kupić części zamienne od strony trzeciej, a firma ADO podzieli się kosztami;

3. Jeśli klienci nie mogą tego naprawić, odeślij go do oficjalnego centrum serwisowego;

4. Jeżeli w dalszym ciągu nie da się tego naprawić, ADO bezpłatnie udostępni nowe;

 

Uwaga: Po wtórnym montażu układu napędowego i układu przeniesienia napędu wymagane jest wtórne debugowanie. Proszę zapoznać się z poniższymi instrukcjami:

1. Aby pobrać film dotyczący debugowania i debugować go, zapoznaj się z „Oficjalnym centrum danych produktu”.

2. Aby uzyskać pomoc, udaj się do lokalnego punktu serwisowego zgodnie z filmem.

(2)przedni widelec

1 rok

(3)rura podsiodłowa

1 rok

(4)kierownica

1 rok

(5)trzpień przedni

1 rok

(6)klamka hamulca

1 rok

(7)dźwignia hamulca

1 rok

(8)korba koła zębatego

1 rok

(9)koło łańcuchowe

1 rok

(10) dźwignia zmiany biegów kciuka

1 rok

(11)przerzutka

1 rok

Części elektryczne

(1)ładowarka

1 rok

(2)akumulator

1 rok

(3)silnik

1 rok

(4)kontroler

1 rok

(5)instrument

1 rok

(6)wzmacniacz

1 rok

(7)Ładowarka USB

1 rok

(8)rączka przyspieszenia

1 rok

(9)Przełącznik 2w1

1 rok

(10)światło główne

1 rok

Części zużywające się

Rączka, siodełko, pedał, opona, błotnik itp., części zużywające się, brak okresu gwarancji, jeśli podczas użytkowania wystąpią jakiekolwiek uszkodzenia, kup w oficjalnym sklepie ( www.adoebike.com);

Skontaktuj się z centrum serwisowym online lub centrum telefonicznym i podaj następujące informacje, a następnie skorzystaj z usług gwarancyjnych na produkty ADO:

1) Platforma zakupowa, w tym platforma/konto w sklepie sprzedawcy itp. ;

2) Faktura zamówienia zawierająca numer/identyfikator/datę zamówienia itp.;

3) Adres e-mail i adres do wysyłki;

4) Krótkie wyjaśnienie problemu, w tym opis/zdjęcie/krótki film itd.

Ⅲ)Płatna usługa konserwacji

Jeśli produkt ADO działa nieprawidłowo z następujących powodów, marka ADO zapewni użytkownikowi bezpłatne doradztwo technologiczne i płatną wysyłkę części:

Uszkodzenia spowodowane użyciem nieoryginalnych części do montażu roweru ;

Części lub produkty, w przypadku których minął termin gwarancji;

Uszkodzenia spowodowane niewłaściwym użytkowaniem, naprawą i konserwacją;

Szkody powstałe w wyniku klęski żywiołowej, uszkodzenia ręczne;

Nie można przedstawić dowodów w postaci wideo lub zdjęć.;

Uszkodzenia spowodowane przez zmianę, dodanie lub zmniejszenie części;

Części zużywające się, takie jak powłoka, dętka, łańcuch, pedał;

Szkody spowodowane napływem wody;

WYMAGANY MONTAŻ PRZY ZAKUPIE

Niniejsza gwarancja dotyczy wyłącznie rowerów i zestawów ram zakupionych jako nowe od autoryzowanego sprzedawcy ADO.

OGRANICZONE ŚRODKI ZARADCZE

O ile nie określono inaczej, jedyny środek zaradczy w ramach powyższej gwarancji lub jakiejkolwiek gwarancji dorozumianej ogranicza się do wymiany wadliwych części na części o równej lub większej wartości, według wyłącznego uznania ADO. Niniejsza gwarancja rozciąga się od daty zakupu, ADO, wyłącznie na pierwotnego właściciela i nie podlega przeniesieniu. W żadnym wypadku firma ADO nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody bezpośrednie, przypadkowe lub wynikowe, w tym między innymi szkody na osobie, szkody majątkowe lub straty ekonomiczne, niezależnie od tego, czy wynikają z umowy, gwarancji, zaniedbania, odpowiedzialności za produkt lub jakiejkolwiek innej teorii.

WYKLUCZENIA

Powyższa gwarancja lub gwarancja dorozumiana nie obejmuje:

Normalne zużycie części, takich jak opony, łańcuchy, hamulce, linki i koła zębate, w sytuacjach, gdy nie ma wad montażowych ani materiałowych.

Rowery serwisowane przez innego autoryzowanego sprzedawcę ADO.

Modyfikacje w stosunku do stanu pierwotnego.

Używanie roweru do działań nietypowych, zawodów i/lub komercyjnych lub do celów innych niż te, do których rower został zaprojektowany.

Uszkodzenia spowodowane nieprzestrzeganiem instrukcji obsługi.

Uszkodzenia powłoki lakierniczej i naklejek wynikające z udziału w zawodach, skoków, zjazdów i/lub treningów związanych z takimi czynnościami lub wydarzeniami w wyniku narażenia roweru lub jazdy na nim w trudnych warunkach lub klimacie.

Opłaty za robociznę związane z wymianą lub wymianą części.

O ile nie określono w niniejszej gwarancji i z zastrzeżeniem wszystkich dodatkowych gwarancji, firma ADO oraz jej pracownicy i agenci nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody (w tym straty przypadkowe i wtórne lub szkody spowodowane zaniedbaniem lub niewykonaniem zobowiązania) powstałe z lub dotyczące dowolnego roweru ADO.

ADO nie udziela żadnych innych gwarancji, wyraźnych ani dorozumianych. Wszystkie dorozumiane gwarancje, w tym gwarancje przydatności handlowej i przydatności do określonego celu, są ograniczone czasowo do czasu trwania wyraźnych gwarancji określonych powyżej.

Wszelkie roszczenia wynikające z niniejszej gwarancji należy składać za pośrednictwem autoryzowanego sprzedawcy lub dystrybutora ADO. Aby roszczenie gwarancyjne mogło zostać rozpatrzone, wymagany jest dowód zakupu lub inny dowód daty zakupu.

Roszczenia zgłaszane poza krajem zakupu mogą podlegać opłatom i dodatkowym ograniczeniom.

Czas trwania i szczegóły gwarancji mogą się różnić w zależności od typu ramy i/lub kraju. Niniejsza gwarancja przyznaje Ci określone prawa, ale możesz mieć także inne prawa, które mogą się różnić w zależności od miejsca. Niniejsza gwarancja nie ma wpływu na Twoje ustawowe prawa.

  • Jeśli problem zostanie wykryty, firma wyśle ​​nową część z filmem instruktażowym dotyczącym jej wymiany.