Informacje o gwarancji Kugoo

KUGOO zapewnia niezawodną gwarancję, która jest realizowana w możliwie bezproblemowy sposób. Terminy gwarancji na różne produkty można znaleźć w poniższej tabeli, ponieważ okresy gwarancji różnią się w zależności od modelu.

Każdy dealer ma umowny obowiązek przedstawienia karty gwarancyjnej. Jeśli Twój produkt KUGOO ma problem związany z gwarancją, musisz zachować oryginalny dowód zakupu, ograniczoną gwarancję i kwalifikujące się roszczenia gwarancyjne, aby sprawdzić, czy kwalifikujesz się do gwarancji.

Serwis posprzedażowy — Centrum Europejskie

Kugoo Warranty Info - After Sales Service - Europe Center

Roszczenia gwarancyjne w przypadku problemów związanych z jakością

Wszystkie wady związane z jakością produktów sprzedawanych bezpośrednio przez firmę KUGOO lub autoryzowanych sprzedawców KUGOO są objęte szeroką gwarancją rozpoczynającą się od daty zakupu (harmonogram gwarancji na produkt znajduje się na górze strony).

Gdy otrzymasz produkt i stwierdzisz problem z jakością, daj nam znać w ciągu 3 dni, a pełna kwota zostanie zwrócona po otrzymaniu i potwierdzeniu przez naszą firmę. Jeśli będzie to więcej niż 3 dni, zajmiemy się tym jako normalny problem z jakością. Czas liczony jest na podstawie faktycznej dostawy informacji logistycznych i wynosi 3 dni robocze.

Proces: 

● Kupujący musi przedstawić wystarczający dowód zakupu.

● KUGOO musi udokumentować, co się dzieje, gdy kupujący rozwiązują problemy z produktem.

● Wymagany jest numer seryjny wadliwego produktu i/lub widoczny dowód przedstawiający wadę.

● Może zaistnieć konieczność zwrotu towaru w celu kontroli jakości.

● W przypadku wadliwych produktów, które KUGOO musi zwrócić, gwarancje dotyczące tych zamienników tracą ważność, jeśli niewłaściwy przedmiot zostanie zwrócony do KUGOO lub jeśli wadliwy przedmiot nie zostanie zwrócony.

● Wadliwy Produkt należy umieścić w oryginalnym opakowaniu lub opakowaniu zatwierdzonym przez sprzedawcę.

● Kugoo oferuje gwarancję samodzielnej naprawy, co oznacza, że ​​w przypadku wystąpienia problemu wyślemy nową część z prostymi instrukcjami, jak go naprawić. Jeśli wystąpi problem, możemy dostarczyć dalsze instrukcje.

Ważny dowód zakupu: 

● Numer zamówienia zakupów online dokonanych za pośrednictwem KUGOO lub autoryzowanych sprzedawców KUGOO.

● Dowód zakupu, Ograniczona gwarancja i kwalifikujące się roszczenia gwarancyjne.

● Opatrzony datą dowód zakupu od autoryzowanego sprzedawcy KUGOO, na którym znajduje się opis produktu wraz z jego ceną.

Proszę pamiętać, że do rozpatrzenia roszczenia gwarancyjnego może być wymagany więcej niż jeden rodzaj dowodu zakupu (np. potwierdzenie przelewu pieniężnego i potwierdzenie adresu, na który przedmiot został pierwotnie wysłany). Roszczenia gwarancyjne z tytułu wad produktu wygasają w momencie otwarcia roszczenia gwarancyjnego. Nie jest możliwe rozpatrzenie roszczenia gwarancyjnego w przypadku produktów, których pierwotny okres gwarancyjny wygasł. Okres składania wniosków gwarancyjnych, w zależności od tego, który z nich jest dłuższy.

GWARANCJA UTRACI GWARANCJĘ I WSZELKIE PRAWA Z NIEJ UTRACIĄ SIĘ W NASTĘPUJĄCYCH SYTUACJACH:

●Produkt nie został skomercjalizowany przez firmę KUGOO ani żadnego z jej autoryzowanych dealerów.

●Produkt został zmodyfikowany lub naprawiony przez nieautoryzowanych techników i/lub przy użyciu wadliwego, zmodyfikowanego lub nieoryginalnego sprzętu/akcesoriów.

●Produkt uległ wypadkowi lub uszkodzeniu spowodowanemu czynnikami zewnętrznymi, warunkami atmosferycznymi lub innymi tego typu zdarzeniami.

●Usterki są spowodowane brudem, zanieczyszczeniami, wodą, ciałami obcymi itp., tam gdzie ma to zastosowanie.

●Produkt był używany podczas deszczu i/lub przejeżdżał przez zbiornik wodny o głębokości większej niż 4 cm.

●Seria/kody/znaki identyfikacyjne produktu lub części itp. które zostały usunięte/nieczytelne, oznaczenia lub wytłoczenia wykonane do różnych celów. Części zamienne lub oryginalne noszą ślady wgnieceń, wstrząsów mechanicznych, pęknięć termicznych lub innych, pęknięć itp. nie można im przypisać.

|Uszkodzenia i wady powstałe na skutek nieprawidłowego obchodzenia się i transportu ze strony kupującego.

|Zmiany pierwotnego stanu produktu na skutek czynników naturalnych (korozja, kondensacja itp.)) na skutek niewłaściwych warunków przechowywania.

●Produkt nie był używany zgodnie z warunkami podanymi w instrukcji obsługi. – link Wady Produktu wynikają z wandalizmu lub podobnych przyczyn.

●Upłynął okres gwarancji.

Wsparcie: 

W celu uzyskania pomocy technicznej skontaktuj się bezpośrednio z KUGOO pod numerem support@kugoo.eu.
Kliknij tutaj, aby pobrać politykę posprzedażową KUGOO