Gwarancja

INFORMACJE O GWARANCJI

Pogo Cycles zapewnia łatwy, niezawodny i wydajny serwis wszystkich produktów objętych gwarancją. Okresy gwarancji na różne produkty i akcesoria można znaleźć w poniższej tabeli.

Części

Czas gwarancji

Części konstrukcyjne

(1) Ramka

1 rok

 

 

 

(2)przedni widelec

1 rok

(3)rura podsiodłowa

1 rok

(4)kierownica

1 rok

(5)trzpień przedni

1 rok

(6)klamka hamulca

1 rok

(7)dźwignia hamulca

1 rok

(8)korba koła zębatego

1 rok

(9)koło łańcuchowe

1 rok

(10) dźwignia zmiany biegów kciuka

1 rok

(11)przerzutka

1 rok

Części elektryczne

(1)ładowarka

1 rok

(2)akumulator

1 rok

(3)silnik

1 rok

(4)kontroler

1 rok

(5)instrument

1 rok

(6)wzmacniacz

1 rok

(7)Ładowarka USB

1 rok

(8)rączka przyspieszenia

1 rok

(9)Przełącznik 2w1

1 rok

(10)światło główne

1 rok

Części eksploatacyjne

Rączka, siodełko, pedał, opona, błotnik itp., części zużywające się, brak okresu gwarancji, jeśli podczas użytkowania wystąpią jakiekolwiek uszkodzenia, kup w oficjalnym sklepie (www.adoebike.com);

PROCES GWARANCYJNY

  • Kupujący musi przedstawić wystarczający dowód zakupu.
  • W celu zgłoszenia roszczenia gwarancyjnego konieczne jest podanie opisu wady.
  • Należy dostarczyć widoczny dowód wady wraz z numerem seryjnym przedmiotu (jeśli istnieje).
  • Pogo Cycles musi dokumentować, co się dzieje, gdy kupujący rozwiązują problemy z produktami.
  • Być może będzie konieczne zwrócenie produktu w celu kontroli jakości.
  • W przypadku zwrotu wadliwego produktu należy umieścić go w oryginalnym opakowaniu lub opakowaniu zatwierdzonym przez sprzedawcę.

WAŻNY DOWÓD ZAKUPU

  • Numer zamówienia Twojego zakupu online w Pogo Cycles
  • Faktura sprzedaży.

Prosimy pamiętać, że do rozpatrzenia roszczenia gwarancyjnego może być wymagany więcej niż jeden dowód zakupu (np. pokwitowanie przelewu pieniężnego i potwierdzenie adresu, na który przedmiot został pierwotnie wysłany).

GWARANCJA UTRACI WAŻNOŚĆ.W NASTĘPUJĄCYCH SYTUACJACH :

  • Wady lub uszkodzenia wynikające z wypadku, nadużycia, niewłaściwego użycia, nieprawidłowego użytkowania (w tym między innymi jazdy kaskaderskiej, wyścigów lub innych podobnych czynności niezgodnych z przeznaczeniem Produktów), niewłaściwego przechowywania, nietypowego narażenia na działanie ciecz, chemikalia, wilgoć, materiały ścierne, piasek lub brud, zaniedbanie lub nietypowe obciążenie fizyczne, elektryczne lub elektromechaniczne;
  • Zadrapania, wgniecenia i uszkodzenia kosmetyczne, chyba że zostały spowodowane przez Heybike;
  • Produkt, którego numer seryjny lub kod kreskowy został usunięty, zniszczony, uszkodzony, zmieniony lub stał się nieczytelny;
  • Zwykłe zużycie;
  • Wady lub uszkodzenia Produktów spowodowane użyciem akcesoriów, produktów lub sprzętu pomocniczego/peryferyjnego, które nie zostały dostarczone lub zatwierdzone przez Heybike wraz z Produktami;
  • Wady lub uszkodzenia spowodowane montażem, testowaniem, obsługą, konserwacją, instalacją, serwisem, naprawą lub regulacją w sposób różniący się od instrukcji montażu i instrukcji obsługi;
  • Wady lub uszkodzenia powstałe na skutek przyczyn zewnętrznych, takich jak kolizja, pożar, powódź, wichura, uderzenie pioruna, trzęsienie ziemi, narażenie na warunki atmosferyczne, kradzież, przepalenie bezpiecznika lub niewłaściwe użycie jakiegokolwiek źródła prądu elektrycznego;
  • Ponadto w odniesieniu do akumulatora niniejsza ograniczona gwarancja nie obejmuje wad ani uszkodzeń;
  • Spowodowane ładowaniem za pomocą ładowarki akumulatora nieprzeznaczonej lub nieodpowiedniej do użytku z Akumulatorem lub niewłaściwego użycia ładowarki akumulatora;
  • Jeśli którakolwiek z plomb na akumulatorze jest uszkodzona lub wykazuje ślady manipulacji;
  • Gdy Akumulator był używany w sprzęcie innym niż Rower, dla którego jest przeznaczony;
  • Odnośne problemy dotyczące akumulatora i roweru elektrycznego nie będą objęte gwarancją w przypadku użycia akumulatora, który nie jest przeznaczony dla Twojego modelu roweru elektrycznego. Nie zalecamy używania w rowerze elektrycznym akumulatorów innych marek, chociaż napięcie wyjściowe akumulatora innego producenta może również wynosić 48 V, system ochrony akumulatora może nie być taki sam, mogą wystąpić niekompatybilne sytuacje prowadzące do uszkodzenia naszego silniki i wyświetlacze.

NAPRAWY

  • Aby poprosić o naprawę, napisz e-mail na adres: support@pogocycles.com
  • Numer seryjny, opis problemu, krótki film lub zdjęcia oraz fakturę (PDF) należy załączyć w wiadomości e-mail.
  • Odpowiemy w ciągu 24–48 godzin od otrzymania Twojego e-maila.
  • Jeśli problem zostanie wykryty, firma wyśle ​​nową część z filmem instruktażowym dotyczącym jej wymiany.