HIMO zapewnia niezawodną gwarancję, która jest realizowana w możliwie bezproblemowy sposób. Terminy gwarancji na różne produkty można znaleźć w poniższej tabeli, ponieważ okresy gwarancji różnią się w zależności od modelu.
Każdy dealer ma umowny obowiązek przedstawienia karty gwarancyjnej. Jeśli Twój produkt HIMO ma problem związany z gwarancją, musisz zachować oryginalny dowód zakupu, ograniczoną gwarancję i kwalifikujące się roszczenia gwarancyjne, aby sprawdzić, czy kwalifikujesz się do gwarancji.
Roszczenia gwarancyjne w przypadku problemów związanych z jakością
Wszystkie wady związane z jakością produktów sprzedawanych bezpośrednio przez firmę HIMO lub autoryzowanych sprzedawców HIMO są objęte szeroką gwarancją rozpoczynającą się od daty zakupu (harmonogram gwarancji na produkt znajduje się na górze strony).
Proces:
- Kupujący musi przedstawić wystarczający dowód zakupu.
- HIMO musi udokumentować, co się dzieje, gdy kupujący rozwiązują problemy z produktem.
- Wymagany jest numer seryjny wadliwego produktu i/lub widoczny dowód przedstawiający wadę.
- Może być konieczne zwrócenie przedmiotu w celu kontroli jakości.
- W przypadku wadliwych elementów, które HIMO musi zwrócić, gwarancje na te zamienniki tracą ważność, jeśli niewłaściwy element zostanie zwrócony do HIMO lub jeśli wadliwy element nie zostanie zwrócony.
- Musisz umieścić wadliwy Produkt w oryginalnym opakowaniu lub opakowaniu zatwierdzonym przez sprzedawcę.
Ważny dowód zakupu:
- Numer zamówienia zakupów online dokonanych za pośrednictwem HIMO lub autoryzowanych sprzedawców HIMO.
- Dowód zakupu, ograniczona gwarancja i kwalifikujące się roszczenia gwarancyjne.
- Datowany dowód sprzedaży od autoryzowanego sprzedawcy HIMO, który zawiera opis produktu wraz z jego ceną.
Proszę pamiętać, że do rozpatrzenia roszczenia gwarancyjnego może być wymagany więcej niż jeden dowód zakupu (np. potwierdzenie przelewu pieniężnego i potwierdzenie adresu, na który przedmiot został pierwotnie wysłany). Roszczenia gwarancyjne z tytułu wad produktu wygasają w momencie otwarcia roszczenia gwarancyjnego. Nie jest możliwe rozpatrzenie roszczenia gwarancyjnego w przypadku produktów, których pierwotny okres gwarancyjny wygasł. Okres składania wniosków gwarancyjnych, w zależności od tego, który z nich jest dłuższy.
GWARANCJA UTRATA GWARANCJA I WSZELKIE PRAWA Z NIEJ UTRATAJĄ W NASTĘPUJĄCYCH SYTUACJACH:
- Produkt nie został wprowadzony na rynek przez HIMO ani żadnego z jego autoryzowanych dealerów.
- Produkt został zmodyfikowany lub naprawiony przez nieautoryzowanych techników i/lub przy użyciu wadliwego, zmodyfikowanego lub nieoryginalnego sprzętu/akcesoriów.
- Produkt uległ wypadkom lub uszkodzeniom spowodowanym czynnikami zewnętrznymi, warunkami atmosferycznymi lub innymi tego typu zdarzeniami.
- Usterki są spowodowane brudem, zanieczyszczeniami, wodą, ciałami obcymi itp., tam gdzie ma to zastosowanie.
- Produkt był używany podczas deszczu i/lub przejeżdżał przez zbiornik wodny o głębokości większej niż 4 cm.
- Seria/kody/znaki identyfikacyjne produktu lub części itp. które zostały usunięte/nieczytelne, oznaczenia lub wytłoczenia wykonane do różnych celów. Części zamienne lub oryginalne noszą ślady wgnieceń, wstrząsów mechanicznych, pęknięć termicznych lub innych, pęknięć itp. nie można im przypisać.
- Uszkodzenia i wady powstałe na skutek nieprawidłowego obchodzenia się i transportu przez kupującego.
- Zmiany pierwotnego stanu produktu na skutek czynników naturalnych (korozja, kondensacja itp.)) na skutek niewłaściwych warunków przechowywania.
- Produkt nie był używany zgodnie z warunkami zawartymi w instrukcji obsługi. – link Wady Produktu wynikają z wandalizmu lub podobnych przyczyn.
- Upłynął okres gwarancji.
Wsparcie:
W celu uzyskania pomocy technicznej skontaktuj się ze sprzedawcą lub sklepem internetowym, w którym kupiłeś hulajnogę.
Jeśli nie możesz skontaktować się ze sprzedawcą, u którego kupiłeś hulajnogę, możesz skontaktować się z nami bezpośrednio pod adresem support@HIMO-tech.eu.