Windgoo obejmuje 12-miesięczną ograniczoną gwarancję na oryginalne wady produkcyjne i szkody powstałe w transporcie, liczoną od daty zamówienia.
Tylko pierwotny klient (nazwisko podane w adresie wysyłki) jest uprawniony do ograniczonej gwarancji, która rozpoczyna się w dniu otrzymania hulajnogi przez kupującego.
Okres gwarancji kończy się pierwszego dnia drugiego roku posiadania hulajnogi lub w momencie odsprzedaży hulajnogi lub przekazania jej innej osobie (gwarancja NIE podlega w żadnym wypadku przeniesieniu).
-
Co obejmuje serwis gwarancyjny?
Aby klienci wyraźnie wiedzieli o naszej usłudze gwarancyjnej (zwłaszcza klienci korzystający z naszej witryny internetowej), poniżej wymieniliśmy komponenty objęte gwarancją i termin dostępności naszych usług (licząc od daty zakupu, dlatego przed serwisem gwarancyjnym musimy sprawdzić zamówienie)
Akcesoria elektroniczne
Silnik – 12 miesięcy
Sterownik – 12 miesięcy
Akumulator – 6 miesięcy
Wyświetlacz – 6 miesięcy
Przełącznik – 6 miesięcy
Reflektor – 12 miesięcy
Światło tylne – 12 miesięcy
Ładowarka – 12 miesięcy
Podstawowe akcesoria
Rama – 12 miesięcy
Widelec – 12 miesięcy
Wspornik hulajnogi – 12 miesięcy
Kierownica – 12 miesięcy
Podpórka – 6 miesięcy
Opony – 6 miesięcy
Hamulec – 12 miesiące
Pedał – 6 miesięcy
Wolne koło – 6 miesięcy
Błotnik – 12 miesięcy
-
Kto jest dostawcą usług gwarancyjnych?
Ponieważ sieć sprzedaży Windgoo obejmuje kanały online i offline na całym świecie, zapewniliśmy obsługę gwarancyjną niektórym z naszych autoryzowanych partnerów i sklepów. Możesz bezpośrednio skontaktować się ze sprzedawcą produktu Windgoo, od którego dokonałeś zakupu, przekazując identyfikator zamówienia/potwierdzenie zamówienia, aby uzyskać szybką odpowiedź.
Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z support@windgoo.co
PS. Do szybkiego serwisu gwarancyjnego wymagane są identyfikator zamówienia, numer seryjny produktu (zwykle pod pokładem lub na wsporniku hulajnogi elektrycznej/elektrycznego roweru elektrycznego) oraz filmy/zdjęcia usterek.