Gwarancja Cmacewheel

Części gwarancyjne Części Czas gwarancji Treść usługi

(wysyłamy nowe części zamienne, ale nie płacimy za wymianę, wszystkie części można łatwo wymienić samodzielnie)

Elektronika Bateria 6 miesięcy Uszkodzenia inne niż sztuczne w ciągu sześciu miesięcy od daty otrzymania można bezpłatnie wymienić raz; kupujący ponosi koszty baterii + koszty logistyki powyżej pół roku
Silnik 12 miesięcy Uszkodzenia nie spowodowane przez człowieka w ciągu dwunastu miesięcy od daty otrzymania, można je jednorazowo naprawić bezpłatnie; Kupujący ponosi koszty silnika + koszty logistyki w przypadku przekroczenia czasu
Instrument\kontroler\ładowarka 12 miesięcy Uszkodzenia nie powstałe z winy człowieka w ciągu dwunastu miesięcy od daty otrzymania, mogą zostać jednorazowo wymienione bezpłatnie, a po przekroczeniu tego czasu Kupujący ponosi koszty akcesoriów + logistyki (sterownik nie jest zalany wodą, a rower nie można jeździć w miejscach powyżej umiarkowanego deszczu.)
Wzmacniacz\przełącznik\rączka przyspieszenia\światło przednie 1 miesiąc Uszkodzenia inne niż sztuczne w ciągu trzech miesięcy od daty otrzymania można jednorazowo bezpłatnie wymienić; w przypadku przekroczenia terminu sprzedawca ponosi koszt akcesoriów + opłatę logistyczną
Inni Przedni widelec 12 miesięcy Uszkodzenia nie spowodowane przez człowieka w ciągu 12 miesięcy od daty otrzymania, takie jak samopęknięcie, wylutowanie lub pęknięcie, można bezpłatnie wymienić; kupujący ponosi koszty akcesoriów + koszty logistyki w przypadku przekroczenia czasu
Opona W dniu odbioru prosimy o sprawdzenie czy opony nie nadają się do użytku, nie przepuszczają powietrza i po upływie terminu ważności nie można ich bezpłatnie wymienić (przebicie ostrymi przedmiotami nie podlega gwarancji)
System zmiennej prędkości \ pedał nożny \ stojak parkingowy, wszystkie drobne akcesoria 1 miesiąc Uszkodzenia nie spowodowane przez człowieka mogą zostać odnowione bezpłatnie w ciągu 1 miesiąca od daty otrzymania; Kupujący ponosi koszt akcesoriów + opłatę logistyczną w przypadku przekroczenia terminu

1. W okresie gwarancyjnym będziemy ponosić koszty akcesoriów i logistyki, a kupujący poniesie koszty akcesoriów i logistyki wysyłki poza okresem gwarancji.
2. W przypadku wszystkich usterek kupujący ma obowiązek dostarczyć zdjęcia/filmy wideo/zapisy czatów, w których występuje problem, aby poinformować nas o szczegółach problemu. W przeciwnym razie mamy prawo odmówić gwarancji.
3、W przypadku rowerów wymagających obsługi posprzedażnej należy podać kod QR nadwozia, zdjęcie znaku towarowego, numer zamówienia transportowego i zrzut ekranu historii czatów. Decydująca jest data otrzymania przesyłki wyświetlana na stronie internetowej logistyki.
4. Uszkodzenia powstałe podczas transportu: prześlij mi zdjęcia i film zaraz po otrzymaniu, zajmiemy się tym za Ciebie. Jeśli jakakolwiek część jest uszkodzona, natychmiast wyślemy do Ciebie nowe części.
5. Po podpisaniu z jakiegokolwiek powodu nie przyjmujemy zwrotu.
6. Kiedy kupujący podpisują umowę na akcesoria, prosimy o zrobienie zdjęć na czas, jeśli znajdą jakieś nieprawidłowości.