Informacje o gwarancji Eleglide

INFORMACJE O GWARANCJI

Eleglide zapewnia 艂atwy, niezawodny i skuteczny serwis wszystkich produkt贸w obj臋tych gwarancj膮. Okresy gwarancji na r贸偶ne produkty i akcesoria mo偶na znale藕膰 w poni偶szej tabeli.

Eleglide

Kategoria produktu

Wz贸r

Komponenty

Gwarancja

Skuter elektryczny

S1

S1 Plus

D1

D1 Mistrz

Ramka

1 rok

Silnik

1 rok

Kontroler

1 rok

Akcelerator

1 rok

Akumulator

6 miesi臋cy

艁adowarka

6 miesi臋cy

Wy艣wietlacz

1 rok

Hamulec tarczowy

1 rok

Zesp贸艂 hamulca

1 rok

Zesp贸艂 sk艂adany

1 rok

Przednie 艣wiat艂o

1 rok

艢wiat艂o tylne

1 rok

Kierownica

1 rok

Chwyt kierownicy

14 dni

Ko艂o

30 dni

Siod艂o (D1)

14 dni

Inne

14 dni

Rower elektryczny

F1

M1

M1 Plus

Ramka

3 lata

Przedni widelec

1 rok

Kontroler

1 rok

Silnik

1 rok

Akcelerator

1 rok

艁adowarka

1 rok

Akumulator

6 miesi臋cy

Panel sterowania

6 miesi臋cy

Ko艂o 艂a艅cuchowe

6 miesi臋cy

Wybieg

6 miesi臋cy

Zesp贸艂 hamulca

6 miesi臋cy

Prze艂膮cznik kciuka

6 miesi臋cy

Przerzutka przednia

6 miesi臋cy

Przerzutka tylna

6 miesi臋cy

Podp贸rka

3 miesi膮ce

Przednie 艣wiat艂o

6 miesi臋cy

Peda艂

3 miesi膮ce

Inne

14 dni

PROCES GWARANCYJNY

  • Kupuj膮cy musi przedstawi膰 wystarczaj膮cy dow贸d zakupu.
  • W celu zg艂oszenia roszczenia gwarancyjnego konieczne jest podanie opisu wady.
  • Nale偶y dostarczy膰 widoczny dow贸d wady wraz z numerem seryjnym przedmiotu (je艣li istnieje).
  • Eleglide musi udokumentowa膰, co si臋 dzieje, gdy kupuj膮cy rozwi膮zuj膮 problemy z produktami.
  • By膰 mo偶e b臋dzie konieczne zwr贸cenie produktu w celu kontroli jako艣ci.
  • W przypadku zwrotu wadliwego produktu nale偶y umie艣ci膰 go w oryginalnym opakowaniu lub opakowaniu zatwierdzonym przez sprzedawc臋.

WA呕NY DOW脫D ZAKUPU

  • Numer zam贸wienia zakupu online u autoryzowanego sprzedawcy Eleglide. (Sprawd藕 stron臋 sprzedawc贸w, u kt贸rych mo偶na kupi膰.)
  • Faktura sprzeda偶y.
  • Data paragonu sprzeda偶y od autoryzowanego sprzedawcy Eleglide.

Prosimy pami臋ta膰, 偶e do rozpatrzenia roszczenia gwarancyjnego mo偶e by膰 wymagany wi臋cej ni偶 jeden dow贸d zakupu (np. pokwitowanie przelewu pieni臋偶nego i potwierdzenie adresu, na kt贸ry przedmiot zosta艂 pierwotnie wys艂any).

GWARANCJA UTRACI WA呕NO艢膯.W NAST臉PUJ膭CYCH SYTUACJACH :

  • Produkt nie jest ju偶 obj臋ty gwarancj膮.
  • Produkt zosta艂 zgubiony lub skradziony.
  • Produkt jest bezp艂atny lub bezp艂atny.
  • Produkt by艂 u偶ywany w niew艂a艣ciwy spos贸b lub w niew艂a艣ciwych warunkach, w tym mi臋dzy innymi: upadki, ekstremalne temperatury, woda, nieprawid艂owe dzia艂anie.
  • Produkt nie jest w stanie oryginalnym, takim jak modyfikacje.
  • Produkt by艂 u偶ywany w po艂膮czeniu z akcesoriami, kt贸re nie s膮 z nim kompatybilne.
  • Kupuj膮cy nie maj膮 wystarczaj膮cego dowodu zakupu produkt贸w.
  • W produkcie zainstalowano nieobs艂ugiwane oprogramowanie lub oprogramowanie sprz臋towe.
  • Gdy szkoda zosta艂a spowodowana przez klienta,聽klient jest odpowiedzialny za koszty naprawy i wysy艂ki.
  • Rzeczy osobiste klient贸w s膮 wysy艂ane do Eleglide zamiast produkt贸w Eleglide.
  • Produkt zosta艂 zakupiony od nieautoryzowanego sprzedawcy.

NAPRAWY

  • Aby poprosi膰 o napraw臋, napisz e-mail na adres:support@eleglide.com
  • Numer seryjny, opis problemu, kr贸tki film lub zdj臋cia聽oraz faktur臋 (PDF)聽nale偶y za艂膮czy膰 w wiadomo艣ci e-mail.
  • Odpowiemy w ci膮gu 24 godzin od otrzymania Twojego e-maila.
  • Je艣li problem zostanie wykryty, firma wy艣le 鈥嬧媙ow膮 cz臋艣膰 z filmem instrukta偶owym dotycz膮cym jej wymiany.