Informacje o gwarancji Eleglide

INFORMACJE O GWARANCJI

Eleglide zapewnia łatwy, niezawodny i skuteczny serwis wszystkich produktów objętych gwarancją. Okresy gwarancji na różne produkty i akcesoria można znaleźć w poniższej tabeli.

Eleglid

Kategoria produktu

Model

składniki

Gwarancja

Skuter elektryczny

S1

S1 Plusa

D1

Mistrz D1

Rama

1 rok

Silnik

1 rok

Kontroler

1 rok

Akcelerator

1 rok

Bateria

6 miesięcy

Ładowarka

6 miesięcy

Wyświetlacz

1 rok

Hamulec tarczowy

1 rok

Zespół hamulca

1 rok

Składany zespół

1 rok

Przednie światła

1 rok

Tylne światło

1 rok

Kierownica

1 rok

Uchwyt kierownicy

14 dni

Koło

30 dni

Siodło (D1)

14 dni

Inni

14 dni

Rower elektryczny

F1

M1

M1 Plusa

Rama

3 lata

Przedni widelec

1 rok

Kontroler

1 rok

Silnik

1 rok

Akcelerator

1 rok

Ładowarka

1 rok

Bateria

6 miesięcy

Panel sterowania

6 miesięcy

Koło łańcuchowe

6 miesięcy

Wolnobieg

6 miesięcy

Zespół hamulca

6 miesięcy

Przełącznik kciuka

6 miesięcy

Przerzutka przednia

6 miesięcy

Przerzutka tylna

6 miesięcy

Podpórka

3 miesiące

Przednie światła

6 miesięcy

Pedał

3 miesiące

Inni

14 dni

 

PROCES GWARANCYJNY

  • Kupujący muszą przedstawić wystarczający dowód zakupu.
  • Aby móc zgłosić roszczenie gwarancyjne, konieczne jest podanie opisu wady.
  • Należy dostarczyć widoczny dowód wady wraz z numerem seryjnym produktu (jeśli istnieje).
  • Eleglide musi udokumentować, co się dzieje, gdy kupujący rozwiązują problemy z produktami.
  • Może zaistnieć potrzeba zwrotu przedmiotu w celu kontroli jakości.
  • Zwracając wadliwy produkt, należy umieścić go w oryginalnym opakowaniu lub w opakowaniu zatwierdzonym przez sprzedawcę.

WAŻNY DOWÓD ZAKUPU

  • Numer zamówienia zakupu online u autoryzowanego sprzedawcy Eleglide. (Sprawdź stronę sprzedawców, u których można kupić.)
  • Faktura sprzedaży.
  • Opatrzony datą dowód sprzedaży od autoryzowanego sprzedawcy Eleglide.

Należy pamiętać, że do rozpatrzenia roszczenia gwarancyjnego może być wymagany więcej niż jeden rodzaj dowodu zakupu (np. potwierdzenie przelewu pieniężnego i potwierdzenie adresu, na który przedmiot został pierwotnie wysłany).

GWARANCJA UTRACI WAŻNOŚĆ W NASTĘPUJĄCYCH SYTUACJACH :

  • Produkt jest już po okresie gwarancyjnym.
  • Produkt został zgubiony lub skradziony.
  • Produkt jest bezpłatny lub bezpłatny.
  • Produkt był używany w niewłaściwy sposób lub w niewłaściwych warunkach, w tym między innymi podczas: upadków, ekstremalnych temperatur, wody, niewłaściwej obsługi.
  • Produkt nie jest w stanie oryginalnym, takim jak modyfikacje.
  • Produkt był używany w połączeniu z akcesoriami, które nie są z nim kompatybilne.
  • Kupujący nie posiadają wystarczającego dowodu zakupu produktów.
  • W produkcie zainstalowano nieobsługiwane oprogramowanie lub oprogramowanie sprzętowe.
  • Jeżeli uszkodzenie zostało spowodowane przez Klienta, Klient ponosi koszty naprawy i wysyłki.
  • Rzeczy osobiste klientów są wysyłane do Eleglide zamiast produktów Eleglide .
  • Produkt został zakupiony od nieautoryzowanego sprzedawcy.

REMONT

  • Aby zgłosić chęć naprawy napisz e-mail na adres: support@eleglide.com
  • W mailu należy załączyć numer seryjny, opis problemu, krótki film lub zdjęcia oraz fakturę (PDF).
  • Odpowiemy w ciągu 24 godzin od otrzymania Twojego e-maila.
  • Jeśli problem zostanie wykryty, firma wyśle ​​nową część z filmem instruktażowym dotyczącym jej wymiany.