Informacje o gwarancji Engwe — cykle Pogo

Informacje o gwarancji

Każdy rower elektryczny Engwe objęty jest roczną, kompleksową gwarancją producenta dla pierwszego właściciela, obejmującą wszelkie wady produkcyjne. Jeśli kupiłeś rower, a następnie wysłałeś go do innego kraju, części zostaną wysłane wyłącznie do kraju, do którego rower został pierwotnie wysłany. Firma Engwebikes udziela następującej gwarancji na ten produkt, w tym wszystkie jego poszczególne komponenty, na wady materiałowe i wykonawcze:

Ograniczona roczna gwarancja Engwe

Komponenty rowerowe Engwe, w tym rama, widelce, mostek, kierownica, stery, sztyca, siodełko, hamulce, światła, suport, mechanizm korbowy, pedały, felgi, piasta koła, wolnobieg, kaseta, przerzutka, manetka, silnik, przepustnica, kontroler, okablowanie gwarantujemy, że uprząż, wyświetlacz LCD, podpórka, reflektory i osprzęt będą wolne od wad fabrycznych w zakresie materiałów i/lub wykonania przez okres 1 roku od daty pierwotnego zakupu. Zużycie nie jest objęte gwarancją. Gwarantujemy, że akumulatory litowo-jonowe firmy Engwe będą wolne od wad materiałowych i/lub wykonawczych przez okres 1 roku od daty pierwotnego zakupu. Gwarancja na akumulator nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych skokami napięcia, użyciem niewłaściwej ładowarki, niewłaściwą konserwacją lub innymi podobnymi nadużyciami, normalnym zużyciem lub zalaniem.

Co zrobimy, aby rozwiązać problemy z Twoim rowerem?

Jeśli komponent zostanie uznany za wadliwy lub uszkodzony bez błędu użytkownika, wydamy część zamienną. Pomożemy Ci w wymianie każdej uszkodzonej części. Wymienimy wszelkie części uznane za uszkodzone podczas transportu. Zapewnimy właścicielowi produkt zamienny, jeśli po rozsądnej liczbie prób określonych przez Engwe nie będzie można naprawić produktu.

Czego nie zrobimy?

Engwe nie wymieni żadnej części bez uprzedniego obejrzenia zdjęć lub filmu przedstawiającego uszkodzoną część. Drugim właścicielom nie oferujemy usług gwarancyjnych. Nie wymienimy żadnej części uszkodzonej przez użytkownika. Nie będziemy płacić za żadne usługi stron trzecich ani wymianę części, chyba że uzgodniono to przed naprawą. Nie zapłacimy za wysyłkę zwrotną jakiegokolwiek uszkodzonego lub wadliwego produktu lub komponentu. Engwe nie pokrywa żadnych szkód, które mogą wystąpić podczas transportu, jeśli właściciel skonfiguruje własną opcję wysyłki lub jeśli rower zostanie wysłany za pośrednictwem spedytora lub podobnej usługi.

Warunki gwarancji

Niniejsza gwarancja dotyczy wyłącznie pierwotnego właściciela roweru Engwe. Niniejsza gwarancja jest wyraźnie ograniczona do wymiany wadliwych części według wyłącznego uznania firmy Engwe. Niniejsza gwarancja nie obejmuje żadnych uszkodzeń ani wad wynikających z nieprzestrzegania instrukcji zawartych w instrukcji obsługi, zdarzeń losowych, wypadków, niewłaściwego użycia, zaniedbania, nadużycia, użytku komercyjnego, przeróbek, modyfikacji, nieprawidłowego montażu, zużycia, instalacji części lub akcesoria, które nie były oryginalnie przeznaczone lub kompatybilne z sprzedanym rowerem, błąd operatora, zalania, ekstremalna jazda, jazda kaskaderska lub niewłaściwa konserwacja uzupełniająca. Tylko w skrajnych przypadkach zostanie wydany cały rower zastępczy. W takich przypadkach może zaistnieć konieczność wysłania oryginalnego roweru do placówki Engwe w celu sprawdzenia/naprawy przed wysłaniem nowego roweru. Jeśli naprawa będzie możliwa, nie zawsze zostanie wysłany nowy rower. Niniejsza gwarancja nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych ani części ulegających normalnemu zużyciu (opony, dętki, klocki hamulcowe, przewody i obudowy, chwyty, łańcuch, szprychy). Engwe nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody, awarie lub straty spowodowane nieautoryzowanym serwisem lub użyciem nieautoryzowanych części. Uszkodzenia powstałe w transporcie należy zgłosić firmie Engwe w rozsądnym terminie po przybyciu przesyłki. W żadnym wypadku firma Engwe nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody bezpośrednie, pośrednie lub następcze, w tym między innymi szkody w postaci obrażeń ciała, szkód majątkowych lub strat ekonomicznych, niezależnie od tego, czy wynikają z umowy, gwarancji, zaniedbania lub odpowiedzialności za produkt w związku z jej produktami.

Roszczenia

Wszelkie roszczenia wynikające z niniejszej gwarancji należy zgłaszać za pośrednictwem firmy Engwe. Do każdego wniosku gwarancyjnego może być wymagany dowód zakupu. Przed złożeniem roszczenia gwarancyjnego sugerujemy skontaktowanie się z naszym zespołem pomocy technicznej pod adresem service@engwe-bikes.com ponieważ może istnieć proste rozwiązanie Twojego problemu. Ważne roszczenia gwarancyjne będą rozpatrywane przez Engwe w ciągu jednego roku od pierwszego zakupu. Reklamacje gwarancyjne można składać na adres service@engwe-bikes.com.

Roszczenia z tytułu szkód w transporcie

NATYCHMIAST sprawdź produkt(y) pod kątem uszkodzeń. Roszczenia z tytułu szkód w transporcie są niezwykle wrażliwe na czas. Nie przyjmujemy reklamacji dotyczących uszkodzeń towaru w terminie późniejszym niż 14 dni od otrzymania produktu. Zapisz wszelkie uszkodzenia produktów na liście przewozowym, zanim Ty i kierowca podpiszecie przesyłkę. Zrób zdjęcia wszelkich wykrytych uszkodzeń i, jeśli to możliwe, opatrz je datą. Zachowaj całe opakowanie i dokumenty do czasu zakończenia procesu kontroli. Zgłoś szkody w ciągu 14 dni od daty dostawy przedstawicielowi obsługi klienta Engwe. Aby uzyskać instrukcje dotyczące zwrotu/wymiany, skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej pod adresem service@engwe-bikes.com .

Obciążenia zwrotne kart kredytowych

Jeśli z jakiegokolwiek powodu obciążenie zwrotne karty kredytowej w dowolnej kwocie będzie stanowić problem w zamówieniu, a klient nadal będzie w posiadaniu produktów objętych wspomnianym zamówieniem, gwarancja zostanie wstrzymana do czasu rozwiązania problemu obciążenia zwrotnego.

RESPECT Dowiedz się, co to dla nas oznacza

Jesteśmy dumni z tego, że okazujemy szacunek, życzliwość, cierpliwość, życzliwość i korzystamy z innych przyjemnych terminów, które mogą zmieścić się w tym zestawie, i bardzo ważne jest, aby klienci zwracali te rzeczy naszemu zespołowi. Rozumiemy, że często dzwonisz/wysyłasz e-mail do obsługi klienta, dzieje się tak dlatego, że coś poszło nie tak lub wystąpił problem (co jest najgorsze!). Rozumiemy również, że często te potencjalne problemy powodują frustrację, a czasem nawet złość, ale NIE będziemy tolerować niegrzecznego/wulgarnego języka wobec naszych pracowników. W takim przypadku prześlemy ostrzeżenie. Po tym terminie zastrzegamy sobie prawo do odmowy świadczenia usług, zamknięcia konta, zwrotu pieniędzy, unieważnienia gwarancji lub anulowania zamówień według własnego uznania. Jeżeli taka decyzja zostanie podjęta, jest ona ostateczna i nie można jej cofnąć.

Prawo rządowe

Niniejsze Warunki świadczenia usług oraz wszelkie odrębne umowy, na mocy których świadczymy Państwu Usługi, podlegają prawu Wielkiej Brytanii i zgodnie z nim będą interpretowane.