Informacje o gwarancji Fiido

Gwarancja i gwarancja

Okres gwarancji na rower jest następujący. Jeśli klient w okresie gwarancyjnym stwierdzi uszkodzenia inne niż ludzkie, FIIDO bezpłatnie wyśle ​​części zamienne.

Po okresie gwarancyjnym klient musi zapłacić części zamienne i opłaty za wysyłkę. Sprzedawany przez nas rower jest fabrycznie nowym, zwykłym produktem, wszystkie części są takie same jak części oryginalne.

Gwarancja

Informacje o gwarancji Fiido — zakres gwarancji

Jeden z poniższych warunków NIE kwalifikuje się do gwarancji:

  1. Awaria spowodowana nieprzestrzeganiem przez użytkownika użytkowania, konserwacji i regulacji zgodnie z „Instrukcją obsługi”.
  2. Użytkownicy samodzielnie demontują, naprawiają i modyfikują oraz awarie spowodowane nieprzestrzeganiem zasad użytkowania.
  3. Awaria spowodowana niewłaściwym użytkowaniem lub przechowywaniem przez użytkownika lub wypadkiem.
  4. Brak karty gwarancyjnej lub karta gwarancyjna niezgodna z rowerem.
  5. Wrażliwe części i materiały eksploatacyjne nie są objęte gwarancją dotyczącą naprawy, wymiany lub kompensacji wadliwych produktów, w tym pokrowców na siedzenia hamulcowe, części plastikowych, szprych, felg, linek hamulcowych, zadrapań powierzchni itp.
  6. Koszt naprawy w innych warsztatach bez zgody specjalnej organizacji serwisowej.
  7. Lekkie zadrapania lub uszkodzenia powłoki zewnętrznej spowodowane transportem logistycznym akcesoriów nie są objęte gwarancją.
  8. Porysowane lub uszkodzone złącza przewodów nie podlegają gwarancji.

    Skontaktuj się z FIIDO

    support@fiido.com LUB support01@fiido.com ;

    Proszę podać następujące informacje:

    1. Platforma zakupu, taka jak fiido.com , Amazon, Brand Store itp. (W przypadku zakupu na Amazon, proszę podać również nazwę sprzedawcy w zamówieniu)
    1. Numer zamówienia/identyfikator/data
    1. Adres e-mail i adres wysyłki podany podczas składania zamówienia
    1. Zdjęcia/krótkie filmy przedstawiające problemy i krótki opis problemów
    Przed odesłaniem jakiegokolwiek przedmiotu skontaktuj się z nami i uzyskaj naszą pisemną zgodę . Żaden produkt zwrócony bez akceptacji nie zostanie zwrócony.