Informacje o gwarancji Fiido
Gwarancja i gwarancja
Okres gwarancji na rower jest następujący. Jeśli klient w okresie gwarancyjnym stwierdzi uszkodzenia inne niż ludzkie, FIIDO bezpłatnie wyśle części zamienne.
Po okresie gwarancyjnym klient musi zapłacić części zamienne i opłaty za wysyłkę. Sprzedawany przez nas rower jest fabrycznie nowym, zwykłym produktem, wszystkie części są takie same jak części oryginalne.
Gwarancja
Jeden z poniższych warunków NIE kwalifikuje się do gwarancji:
- Awaria spowodowana nieprzestrzeganiem przez użytkownika użytkowania, konserwacji i regulacji zgodnie z „Instrukcją obsługi”.
- Użytkownicy samodzielnie demontują, naprawiają i modyfikują oraz awarie spowodowane nieprzestrzeganiem zasad użytkowania.
- Awaria spowodowana niewłaściwym użytkowaniem lub przechowywaniem przez użytkownika lub wypadkiem.
- Brak karty gwarancyjnej lub karta gwarancyjna niezgodna z rowerem.
- Wrażliwe części i materiały eksploatacyjne nie są objęte gwarancją dotyczącą naprawy, wymiany lub kompensacji wadliwych produktów, w tym pokrowców na siedzenia hamulcowe, części plastikowych, szprych, felg, linek hamulcowych, zadrapań powierzchni itp.
- Koszt naprawy w innych warsztatach bez zgody specjalnej organizacji serwisowej.
- Lekkie zadrapania lub uszkodzenia powłoki zewnętrznej spowodowane transportem logistycznym akcesoriów nie są objęte gwarancją.
- Porysowane lub uszkodzone złącza przewodów nie podlegają gwarancji.
Skontaktuj się z FIIDO
support@fiido.com LUB support01@fiido.com ;
Proszę podać następujące informacje:
- Platforma zakupu, taka jak fiido.com , Amazon, Brand Store itp. (W przypadku zakupu na Amazon, proszę podać również nazwę sprzedawcy w zamówieniu)
- Numer zamówienia/identyfikator/data
- Adres e-mail i adres wysyłki podany podczas składania zamówienia
- Zdjęcia/krótkie filmy przedstawiające problemy i krótki opis problemów
Przed odesłaniem jakiegokolwiek przedmiotu skontaktuj się z nami i uzyskaj naszą pisemną zgodę . Żaden produkt zwrócony bez akceptacji nie zostanie zwrócony.