Informacje o gwarancji Windgoo
Windgoo obejmuje 12-miesięczną ograniczoną gwarancję na oryginalne wady produkcyjne i szkody powstałe w transporcie, liczoną od daty zamówienia.
Tylko pierwotny klient (nazwisko podane w adresie wysyłki) jest uprawniony do ograniczonej gwarancji, która rozpoczyna się w dniu otrzymania hulajnogi przez kupującego.
Okres gwarancji kończy się pierwszego dnia drugiego roku posiadania hulajnogi lub w przypadku odsprzedaży hulajnogi lub przekazania jej innej osobie (gwarancja NIE podlega w żadnym wypadku przeniesieniu).
-
Co obejmuje serwis gwarancyjny?
Aby klienci wyraźnie wiedzieli o naszej usłudze gwarancyjnej (szczególnie konsumenci korzystający z naszej witryny internetowej), poniżej wymieniliśmy komponenty objęte gwarancją i terminy dostępności naszych usług (licząc od daty zakupu, dlatego przed serwisem gwarancyjnym musimy sprawdzić zamówienie)
Akcesoria elektroniczne
Silnik - 12 miesięcy
Kontroler - 12 miesięcy
Bateria - 6 miesięcy
Wyświetlacz - 6 miesięcy
Zmiana - 6 miesięcy
Reflektor - 12 miesięcy
Światło tylne - 12 miesięcy
Ładowarka - 12 miesięcy
Podstawowe akcesoria
Rama - 12 miesięcy
Widelec - 12 miesięcy
Mostek do hulajnogi – 12 miesięcy
Kierownica - 12 miesięcy
Kick Stand – 6 miesięcy
Opony - 6 miesięcy
Hamulec - 12 miesięcy
Pedał - 6 miesięcy
Wolnobieg – 6 miesięcy
Błotnik - 12 miesięcy
-
Kto jest dostawcą usług gwarancyjnych?
Ponieważ sieć sprzedaży Windgoo obejmuje kanały online i offline na całym świecie, zapewniliśmy obsługę gwarancyjną niektórym z naszych autoryzowanych partnerów i sklepów. Możesz bezpośrednio skontaktować się ze sprzedawcą produktu Windgoo , od którego dokonałeś zakupu, przekazując identyfikator zamówienia/potwierdzenie zamówienia, aby uzyskać szybką odpowiedź.
Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami support@windgoo.co
PS. Do szybkiego serwisu gwarancyjnego wymagane są identyfikator zamówienia, numer seryjny produktu (zwykle pod pokładem lub na wsporniku hulajnogi elektrycznej/roweru elektrycznego) oraz filmy/zdjęcia usterek.