Rowery elektryczne są lepsze niż inne pojazdy
Większy niż kiedykolwiek nacisk kładzie się na nakłonienie całych narodów do przejścia na rowery elektryczne i skutery elektryczne w celu ograniczenia szkód klimatycznych zanim będzie za późno na rok, który był świadkiem ciągłego strumienia straszliwych katastrof klimatycznych. Okazuje się, że choć samochody elektryczne to krok we właściwym kierunku, to rowery elektryczne są zdecydowanie lepszą formą mobilności miejskiej.
Wprowadzenie:
Według ostatniego badania przeprowadzonego przez firmę pojazdy elektryczne są najbardziej przyjaznym dla środowiska i najbardziej przyjaznym dla ruchu miejskiego środkiem transportu. Badanie wykazało, że w miarę upływu czasu samochody elektryczne prawdopodobnie doprowadzą do wzrostu liczby pojazdów na drogach, ze względu na niższe koszty eksploatacji w porównaniu z pojazdami spalinowymi. Zwiększy to zagęszczenie ruchu w miastach, przyspieszy rozrost miast i może mieć szkodliwy wpływ na zdrowie społeczeństwa w postaci rozwoju otyłości.
Badania pokazują, że samochody nie są najskuteczniejszym środkiem transportu miejskiego. Samochody elektryczne są niewątpliwie lepsze dla środowiska niż samochody napędzane paliwem. Sprawdź schemat dojazdu rowerem do pracy
Przewaga rowerów elektrycznych nad innymi pojazdami:
- Wiele zalet samochodów elektrycznych sprawi, że będą one jeszcze bardziej atrakcyjnymi opcjami, ponieważ staną się tańsze w zakupie. Rowery elektryczne i hulajnogi elektryczne mają wiele zalet i zyskują coraz większą popularność wśród kierowców. Ponadto w miarę jak więcej ludzi niż kiedykolwiek wcześniej przeprowadza się do miast, coraz więcej kierowców zatyka ulice miast.
- Ponieważ w miastach jest ograniczona ilość miejsca na drogach, więcej samochodów na drogach spowoduje większe zatory w ruchu. Wszyscy czekają dłużej, gdy jest większy ruch. Zwiększona bezczynność wynika z dłuższego oczekiwania.
- Skutery i rowery elektryczne mogą potencjalnie złagodzić praktycznie wszystkie te negatywne skutki i wygenerować jeszcze więcej pozytywnych zmian. Teraz e-rowery i hulajnogi są w przystępnej cenie. Działają skuteczniej. Zmniejszają ruch. Skracają dojazdy. Zachęcają do większej aktywności fizycznej. I są po prostu przyjemne.
- Nawet jeśli są one znacznie lepsze dla środowiska, samo dodanie większej liczby samochodów na drogi wydaje się zmarnowaną szansą na zmianę wyglądu miast.
Czy naprawdę chcemy blokować prywatne samochody monopolizujące nasze jezdnie w dającej się przewidzieć przyszłości? Dlaczego nie omówimy gwałtownego rozwoju silnych, wydajnych rowerów elektrycznych jako metody ich całkowitego zastąpienia?
Nasze miasta są przepełnione samochodami i infrastrukturą, którą dla nich budujemy, w większości krajów na świecie. Istnieje wiele autostrad, parkingów i dróg. Dopóki nie odwiedzą miasta stworzonego dla rowerów, niewiele osób poświęca temu tyle uwagi. Sprawdź schemat cyklu do pracy
Rowery elektryczne są odpowiednie i pomimo wyraźnej formy. Rowery elektryczne nie tylko obniżają barierę wejścia dla osób, które niechętnie pedałują, ale także skracają dystanse wymagające jazdy, pozwalają dojechać na miejsce szybciej, mniej spocony i znacznie łatwiej jest zaparkować za darmo.
Wyczuwając tę szansę, rynek rowerów elektrycznych gwałtownie wzrósł w ciągu ostatnich kilku lat, rozwijając się z małej niszy z kilkoma opcjami do niezwykle konkurencyjnego rynku z wysokiej klasy rowerami wyposażonymi w inteligentną technologię. Gdyby tylko mieszkańcy miast dali szansę rowerom elektrycznym, w wielu z nich z łatwością zastąpiłyby samochody.
Nowoczesne rowery elektryczne nie przypominają tych, na których jeździli Twoi rodzice; znacznie ułatwiają pokonywanie krótkich i długich dystansów przez miasta z ładunkiem, artykułami spożywczymi lub dziećmi na pokładzie, bez utknięcia. Dzięki sprytnym technologiom, takim jak możliwość zdalnego śledzenia kradzieży.
Istnieje kilka obaw, które pojawiają się, gdy głównym celem jest korzystanie z roweru elektrycznego:
- Czy praktyczne jest dla mnie przejście z samochodu na rower? Transport rowerem jest bardziej praktyczny i efektywny niż samochodem. Oprócz oczywistych korzyści finansowych i ekologicznych wiele społeczności zmienia układ swoich ulic, tak aby priorytetowo traktować ruch rowerowy nad podróżą samochodową. W całym kraju trwa akcja zachęcająca ludzi do korzystania z rowerów zamiast prowadzenia pojazdów, więc nie jesteś sam, jeśli zauważyłeś, że w Twojej społeczności otwiera się więcej ścieżek rowerowych. Wkrótce w wielu dużych miastach dojazd do lokalnego sklepu stanie się trudniejszy.
- Rowery elektryczne, które są produkowane i przystosowane do specjalistycznych zastosowań niszowych. Aby móc wygodnie i bezpiecznie podróżować po mieście, rower dojazdowy musi być doskonały. Silniki do rowerów elektrycznych idealnie nadają się do codziennych potrzeb większości ludzi związanych z transportem i lekkim terenem. Kiedy już zaczniesz jeździć, wiele osób odkrywa, że w weekendy i wieczory ich rowery dojazdowe służą również jako rowery przygodowe lub podróżne.
- Dodatkowo rower elektryczny może z łatwością poruszać się w zakorkowanym ruchu ulicznym i nie wymaga parkowania po dotarciu na miejsce. Poszukaj systemu z dwoma akumulatorami lub akumulatora o dużej pojemności. Wymagany jest również układ mogący wytworzyć duży moment obrotowy oraz silnik o odpowiedniej mocy.
Możesz dojeżdżać rowerem elektrycznym zamiast samochodu lub środków transportu publicznego. Możesz uniknąć tłumów i kolejek, nie płacąc za bilety autobusowe ani kolejowe.
W międzyczasie ludzie na nowo odkrywają uświęcone tradycją praktyki oszczędzania paliwa, takie jak wybieranie mniejszych samochodów lub korzystanie z transportu publicznego. Jednak w rozmowach politycznych w większości nie ma jednej obiecującej strategii polegającej na zastąpieniu podróży pojazdami coraz powszechniejszymi rowerami elektrycznymi, które napędzane są pedałami i akumulatorami.
To rażące przeoczenie, które pokazuje, jak niedoceniane są rowery zasilane akumulatorowo, nawet wśród najbardziej dbających o środowisko legislatorów.
Jednym z wyzwań jest fakt, że rowery elektryczne są zasadniczo bardziej praktyczne niż konwencjonalne rowery na pedały.